SoMe film for Kastanjely - SpotOn Studios

5 retargeting film for
Markedshaven Kastanjely

Vi har produceret en miniserie med 5 videoer for Kastanjely, som dyrker bæredygtige grøntsager i Vejle. Videoerne rammer folk der har besøgt Kastanjelys hjemmeside – altså det, man kalder retargeting.

Videoerne er korte, så de passer ind i et kampagneformat på YouTube eller Facebook. Og så fortæller hver film om en af Kastenjelys key selling points. For eksempel, bruger de ikke sprøjtemidler, kunderne kan bestille to steder i Vejle og de bruger ikke hybrid frø, men ”gammeldags” frø.

Den store fordel sociale medier giver er, at vi kan ramme en bestemt målgruppe ret præcist. Målgruppen for Kastanjely er kvinder mellem 35 og 60 år, som har børn. Dermed kan selv de mindste virksomheder begynde at lave en effektiv kampagne i deres lokalområde, hvor det rammer deres målgruppe.

Vi ankom om dagen og fik hurtigt skrevet en kort speak til de 5 film ud fra deres key selling points. Hele produktionen nåede vi indenfor én arbejdsdag.
Under produktionen havde vi Ruths datter med, som holdte en reflektor. I alt var vi en filmfotograf, Ruths datter og Ruth som hovedperson.

I stedet for retargeting film kunne vi også have produceret SoMe film, men det ville ikke gøre en forskel i forhold til tidsforbruget.

Kontakt os gerne hvis du også gerne vil have produceret en række korte film velegnet til sociale medier til det lille budget.

Skal vi producere din næste video?

Har du spørgsmål eller en ide til en profilfilm for din virksomhed, som du gerne vil snakke med os om? Så er du mere end velkommen til at kontakte os.

Vi tager gerne et uforpligtende sparringsmøde hvor vi afgrænser, hvordan en profilfilm bedst kan tilføre værdi til din virksomhed.

Ring til Kim 31 14 10 74
Kim