Profilfilm til virksomheder og kommuner

Når man laver videoindhold til sociale medier og web, forsøger man ofte at stimulere seernes følelser, så de husker det og får lyst til at dele indholdet med deres netværk. Dette opnås nemmest med humor, men det er ikke alt man bør lave med en humoristisk vinkel – f.eks. en profilfilm.

I en profilfilm ønsker man at vise hvor ens virksomhed er placeret på markedet, hvad værdierne og visionen er, hvad der gør virksomheden til noget særligt.
Der er altså nogle ting der skal kommunikeres helt klart og tydeligt, og som tager noget tid at få sagt. Og i den tid er udfordringen at fastholde seere, der er vant til at se 20 sekunders videoer på Facebook. Så hvordan gør vi det?

Første skridt mod en effektiv profilfilm er et gennemarbejdet manuskript, hvor vi kommer helt ind til benet af, hvad der er vigtigt og nødvendigt at kommunikere i jeres film.
Denne proces foregår i tæt samarbejde med jer, så vi hele tiden holder den røde tråd ift. jeres kommunikationsstrategi og identitet.
Processen starter med at vi mødes til en snak om jeres virksomhed, hvor vi primært lytter, men også vil stille opklarende spørgsmål.
Herefter sender vi jer et manuskriptudkast til revidering, hvor vi helt skarpt forsøger at kommunikere jeres budskab. Der vil blive dræbt nogle darlings henad vejen i denne proces, både på billedsiden og på de ting der skal siges, alt sammen så kommunikationen optimeres til filmmediet, og vi kan fastholde seeren og lave en ukompliceret film.

Når manuskriptet er på plads, forbereder vi optagelserne: I vores produktion af profilfilm gør vi meget ud af at skabe et cinematisk og intenst look, der i sidste ende giver en unik film der er spændende og overraskende på billedsiden, samt letforståelig og fornuftig i de ting der forklares.

Priser

Få størst mulig success ud af din profilfilm

R i n g   t i l :   3 1   1 4   1 0   7 4